week met oma Gerry en opa Henri - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu week met oma Gerry en opa Henri - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu

week met oma Gerry en opa Henri

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg Job

06 Februari 2017 | Aruba, Wayaca

Deze week hebben we opa en oma heel veel laten zien van wat wij al hebben gedaan hier.
Zoals naar bijna alle stranden. Ze gingen iedere dag mee naar school om ons weg te brengen en op te halen. Dat was heel leuk. Ze keken vanmorgen het volkslied op school maar konden er niks van verstaan, ik ken het al wel een kleeeeeiiiiin beetje. Daarna gingen we naar de klassen toe.
We gingen gisteren een jeeptocht maken met opa en oma, we hadden 2 jeeps en gingen net zo'n tocht maken als vorige week. Heel erg hobbelen en bobbelen. Daarna toen we naar Zeerovers reden, Zeerovers is een restaurant waar je alleen maar vis en patat kan bestellen. Maar toen we daarheen reden ging de jeep van opa en oma kapot. Toen moesten we naar Jay's rijden om de sleepauto te bellen. Dat was heel cool om mee te maken.
Toen daarna gingen we naar zeerovers, dat was heel erg lekker. Ik nam garnalen en de rest nam allemaal vis van de dag behalve mama en Brent, die namen ook garnalen.

Voor de kinderen op de Barchschole: ik heb hier hele andere vakken en heel veel huiswerk. De vakken zijn taal en rekenen, verkeer, geschiedenis, aardrijkskunde en KDN (kennis der natuur). Ik heb de citotoets al gemaakt, jullie ook? Hier zegt de meester welke kinderen de toets het beste gemaakt hebben en die worden getrakteerd. Ik hoorde daar ook bij en kreeg een zakje chips en een reep wat ik niet kende en koekjes.
Het is heel leuk op school, we voetballen in de pauze op een veld achter school of soms in de gymzaak. Dan is het heel heet want het is overdag tussen de 30 en 35 graden.

Tot de volgende keer,

Job

  • 07 Februari 2017 - 08:42

    Nienke:

    Hee Job, zo te horen hebben jullie weer een leuke week achter de rug! En donderdag komen opa Leo en oma Truus langs!✈
    Gaan jullie dan ook een jeeptocht doen?

  • 07 Februari 2017 - 08:47

    Nienke:

    Oh....mijn verhaaltje was nog niet klaar....
    Wat was het leuk om afgelopen weekend even te Skypen!
    Teun en Roos, vooral Teun, vind de wii nog helemaal leuk! Het leukste vind hij racen met mario

  • 07 Februari 2017 - 08:48

    Nienke:

    Heee dat is ook gek....mijn verhaal komt er telkens maar voor een klein stukje op te staan!

  • 07 Februari 2017 - 08:49

    Nienke:

    Heee dat is ook gek....mijn verhaal komt er telkens maar voor een klein stukje op te staan!

  • 07 Februari 2017 - 19:54

    Oma Truus.:


    Nog 2 nachten slapen en dan komen wij bij jullie op Aruba!
    We hebben er ontzettend veel zin in !!
    Dan kunnen wij zien waar jullie wonen en waar jullie school is.
    Misschien gaan wij jullie ook nog wel een keer wegbrengen of ophalen van school.
    Dan kunnen wij de school zien en de kinderen en de juffen en meesters.
    Kijken of het net zo`n mooie school is als in Barchem.

    Komen jullie dan ook nog een keer in ons huisje en in ons zwembad daar??
    Wij vinden het heel leuk om op de verjaardag van papa te kunnen komen.
    Hebben ze daar ook wel lekkere taart??!!

    Heel veel liefs en tot hèèèèl snel !! opa en oma uit Lievelde.





  • 09 Februari 2017 - 15:37

    Jolien:

    Haa Job,
    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met opa en oma. En wat een gezelligheid, nu komen de andere opa en oma alweer op bezoek :)
    Wat fijn dat je de cito toets goed hebt gemaakt. Ik vind het wel gek dat alleen de kinderen die de toets het beste hebben gemaakt worden getrakteerd. De andere kinderen doen toch ook hun best??
    Heel erg veel plezier samen met opa en oma! Groetjes Jolien

  • 21 Februari 2017 - 11:11

    Bennie, Broer Van Opa Leo:

    Hallo Job,

    Ik vind dat je erg mooie verhalen schrijft over Aruba en wat je daar allemaal meemaakt. Ik heb ze allemaal gelezen. Erg leuk. Je bent nu vast veel te druk om al die opa's en oma's het eiland te laten zien, met school en gewoon lekker genieten van het mooie weer, dat je geen tijd hebt om weer een verhaal te schrijven. Het kan natuurlijk ook zijn dat de computer stuk is of zo iets. Ik hoop binnenkort weer een mooi verhaal van jouw voorbij te zien komen.

    Groeten uut Durkum alaaf, ja want de carnaval staat voor de deur

  • 22 Februari 2017 - 20:23

    Gerbrig:

    Hoi Job,
    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet. Zo te horen hebben jullie het goed naar jullie zin en beleef je veel leuke avonturen op het mooie Aruba. Dat is wel even wat anders dan het koude en natte Barchem. Geniet er maar lekker van en laat ons vooral weten wat je allemaal gedaan hebt. Het is dat ik moet werken op De Barchschole, anders kwam ik ook even garnalen bij je eten...lekker! Veel plezier!
    Groetjes van juf Gerbrig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

ik ga lekker 3 maandjes zonnen op Aruba

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 6984

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 April 2017

3 maand Aruba

Landen bezocht: