de laatste week is ingegaan - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu de laatste week is ingegaan - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu

de laatste week is ingegaan

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg Job

30 Maart 2017 | Aruba, Wayaca

We gingen vandaag mijn wens vervullen. Dat was in een Hummer taxi rijden. Dat was eigenlijk best saai want we moesten ruim een uur wachten maar daarna kwam die. We hebben een keer gevraagd of die ons op wou halen maar toen had hij per ongeluk een man in de taxi gelaten en toen konden wij er niet meer in. Gelukkig kwam hij terug voor ons. Toen gingen we erin. Ik mocht voorin. Het was heel leuk. Maar niet leuk dat we er weer uit moesten. Mama heeft nog een paar fotos gemaakt en speciaal voor mij was de hele rit voor ons allemaal gratis. Die man vond het zo leuk dat dit mijn wens was. Toen we eruit stapten, toen hij weg was gereden ging hij nog extra gas geven... heeeeeeel hard. Heel leuk, speciaal voor mij.
In deze laatste week mogen we allemaal nog 1 wens doen. Tygo had de pizzahut. Brent had de subway, mama had Mangel halto (een heel mooi strand waar je kan snorkelen). Papa had Zeerover, restaurant waar we vandaag geweest zijn.

Ik heb een beetje wel en een beetje niet zin om naar Nederland te gaan. Wel omdat ik dan mijn vrienden weer zie maar ik vind het hier ook zo fijn dat het zo warm is. En het is ook altijd zo fijn dat het poco poco is. Niemand heeft haast en doet rustig aan. Ook op school.

Morgen krijg ik nog wat van mijn klas, omdat we dan bijna naar huis gaan. En mijn meester heeft de pols in het gips, heel zielig, want hij was vandaag jarig. Dus zijn feestje ging niet door.

Gisteren gingen we naar een waterpark met heeeeeele lange glijbanen. Ze gingen zo hard dat je door het water in je gezicht niks meer zag.

Doei, tot volgende week in Nederland (brrrrr, koud)

Job

  • 31 Maart 2017 - 08:35

    Jolien:

    Haa Job, wat stoer zeg in een Hummer! Hele coole foto's ook. En die foto waarbij jullie op aapjes lijken vind ik ook heel erg leuk. Dat zijn allemaal heel erg leuke wensen, en allemaal uitgekomen dus..
    Gaan jullie de komende dagen alle koffers weer inpakken? Wel poco poco toch?
    Ik vind het wel heel erg leuk dat jullie weer thuis komen, dinsdag zie ik jullie weer op Schiphol :D TOT DAN!

  • 01 April 2017 - 11:37

    Oma Truus.:


    Hallo Job,

    Nou Job, wat een leuke wens om in een stoere Hummer te willen zitten!!
    Goed idee, want straks moet je het weer doen met de Agila.....
    En wat een goed idee om allemaal een wens te mogen doen.
    Zo kan iedereen van alle wensen ook nog meegenieten!
    Maar.... toch ook weer leuk om straks je vrienden, de school, de poes, de straat, je eigen kamer, de voetbalclub, en nog veeeeel meer, en misschien opa en oma.... weer te zien!??
    En, hier wordt het ook weer lekker warm.

    Tot dinsdag, jippie!!!!
    Liefs aan allemaal, opa en oma uit Lievelde.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

ik ga lekker 3 maandjes zonnen op Aruba

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1632
Totaal aantal bezoekers 6965

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 April 2017

3 maand Aruba

Landen bezocht: