vandaag weer naar het strand, saai ;-) ! - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu vandaag weer naar het strand, saai ;-) ! - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu

vandaag weer naar het strand, saai ;-) !

Door: Job

Blijf op de hoogte en volg Job

07 Maart 2017 | Aruba, Wayaca

Vandaag gingen we weer naar het strand, het wordt alweer een beetje saai. Maar vandaag was het wel heel leuk want we hadden hele hoge golven. Brent viel bij elke golf haast wel om terwijl hij nog best ver van de golven af stond, mama viel ook 2 keer en die had superveel zand achter de bikini bij de borsten hahahahahahaha.
Ze kwamen helemaal over ons heen, zulke hoge golven hebben we nog nooit gezien.
Maar trouwens, de zee is hier wel honderdduizend keer zoveel blauwer dan in Nederland.
Kendrick, een jongetje uit mijn klas, noemt de zee in Nederland zwart.
Ik moet donderdag een spreekbeurt houden. Daar ben ik een beetje zenuwachtig voor, want ik heb nog nooit een echte spreekbeurt gehouden.
Het gaat over Nederland. Dat is dan wel weer een meevallertje. Papa gaat voor mijn spreekbeurt hutspot maken samen met mij. Dan kan iedereen iets echt Nederlands proeven.
Vandaag toen we uit school gingen, gingen we naar de big bazar, een winkel met allemaal kleren en schoenen. Ik heb vandaag nieuwe pata's gehaald. Ze zijn heel vet zwart, net zoals de zee in Nederland.
In het weekend hebben we op opblaasbare waterdingen gesprongen en gespeeld in de zee. Ik ben van haast 10 meter hoog naar beneden gesprongen in the water. Ik ben eerst van iets lager afgeweest, daarna van iets hoger en daarna van 10 meter hoog. Mama durfde het niet en die vond het voor mij ook eng, maar ikzelf niet. Papa ging ook maar die had last van het neerkomen op het water.
Ik heb met de zwemjuf en de bondscoach van het Arubaans volleybalteam sushi gegeten. Mama en papa kennen hun, Janneke en Daan. Ik heb nog nooit zulke lekkere suchi gehad. Ook Tygo en Brent aten een paar stukjes. Niek, vond jij de sushi lekker laatst?
We gingen zaterdag naar de Ostrich-farm, een struisvogelboerderij. Daar mocht je ze voeren en dan kwamen ze helemaal over je heen met de lange nekken en bekken. Ik moest heel erg lachen toen Brent dat ook deed. En toen we daarna naar de eieren gingen en mocht Tygo een ei onder de kont van een struisvogel houden, en toen hield de gids een emoe-ei onder Tygo's kont, maar dat wist hij niet. Zoooooo leuk.
Dat was het dan voor vandaag.
Oma, hoe is het met Poets? Heeft zij meer nieuwe plekjes gevonden, en leven de vissen nog of zitten ze al bij de andere vissen onder de grond?
Job

  • 08 Maart 2017 - 10:57

    Oma Gerry:

    Wat een mooi verslag weer en je had niet eens zo'n zin om te schrijven. Ik vind het altijd grappig en leuk om te lezen wat jij allemaal meemaakt. Fijn dat je nieuwe schoenen ( pata's) hebt. Poets is gisterenavond naar buiten ontsnapt. In het donker, toen iemand BarchBerichten kwam ophalen. Door de voordeur. Gelukkig kwam hij wel weer binnen toen ik met het doosje brokjes rammelde. Opa en ik schrokken wel en Poets had wel een dikke staart toen die weer binnen kwam. Hij was zeker ook geschrokken. Nu zit hij tegenover mij te kijken wat ik doe. Veel plezier nog de laatste weken. Vaak nog naar het strand, ook al is dat saai, hier kan het de eerste maanden niet. Groeten aan iedereen.

  • 08 Maart 2017 - 14:00

    Frederique:

    Ooooh...Job, het strand saai?? hahaha...oma heeft gelijk, geniet er maar van, want de komende maanden in Nederland kan je dat wel op je buik schrijven. ;-)
    Ik moest lachen om jouw verhaal, zeg; zand, golven, bikini, eieren onder billen..haha, heel grappig! Met een beetje mazzel gaan we maandag weer skypen, he? Ik ga zo even testen met jouw moeder, want de vorige keer ging het even mis. Iemand had de kabel van het internet uit de televisie/laptop gehaald...dat is niet handig natuurlijk.
    Tot snel weer, Job, ik vind het wel weer fijn als jullie er gewoon weer zijn! Groet Frederique

  • 08 Maart 2017 - 15:01

    Oma Truus.:


    Hallo Job,

    Wat is dat nou Job! Het strand saai vinden...... ik denk dat je al niet meer weet hoe het hier in Nederland is...... maar het is hier echt KOUD, NAT, GRIJS, GRAUW, WINTER.....
    Wel spannend al die hoge golven.
    Wij zijn hier allemaal jaloers op jou!!
    De nieuwe pata`s zullen toch geen pantoffels zijn of wel??
    Job, veel succes met het maken van de hutspot samen met papa en heel veel succes met jou spreekbeurt!!
    Je kunt vast over Nederland wel heel leuk te vertellen.
    En met der hutspot erbij wordt het natuurlijk heel gezellig in de klas.
    Ga nog maar vaak naar dat mooie strand met het blauwe water, doe je ogen dicht en bedenk maar eens hoe het hier is.....
    Veel liefs aan iedereen en we horen misschien wel hoe de spreekbeurt is gegaan!

    Liefs, opa en oma uit Lievelde.






  • 08 Maart 2017 - 22:35

    Dianne:

    Hoi Job,

    Weer een tijdje geleden dat ik iets van je heb gelezen, maar vind het weer super leuk om te lezen. Gaaf, al die dingen zeg! Ben jaloers op jullie!

    Leuk dat je een spreekbeurt gaat doen. Vandaag hebben wij ook hutspot gehad, met rookworst

  • 10 Maart 2017 - 08:33

    Jolien:

    Haa Job,
    Hoe ging de spreekbeurt gisteren? Vonden de kinderen de hutspot lekker? En meester Guancho?
    Hahaha, ik moet ook wel lachen om het verhaal met de hoge golven.
    Gaaf dat je nieuwe schoenen hebt. Nu weet ik niet zo goed of je schoenen zwart of blauw zijn? ;) Want ze zijn dezelfde kleur als de zee.
    Wat gezellig en lekker dat jullie sushi hebben gegeten en ook naar een struisvogelboerderij zijn geweest. Allemaal leuke en bijzondere dingen, geniet er nog maar van, voor je het weet ben je weer in Nederland.
    Liefs Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

ik ga lekker 3 maandjes zonnen op Aruba

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 6966

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 April 2017

3 maand Aruba

Landen bezocht: