er is alweer een week voorbij - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu er is alweer een week voorbij - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu

er is alweer een week voorbij

Door: job

Blijf op de hoogte en volg Job

11 Januari 2017 | Aruba, Wayaca

er is alweer een week voorbij. hier een verslag van de eerste week. We kwamen aan op Aruba airport en gingen naar huis met de nieuwe auto. en reden naar huis op de koffers. We kwamen thuis en Otto leidde ons rond en we gingen naar bed. dag 2. een regeldag maar we gingen gelukkig wel naar het strand. dag 3. weer een regeldag maar gelukkig ook naar het strand. dag 4 weer een regeldagje maar dat was wel de laatste. en toen het weekend in en bla die bla die bla en toen moesten we naar school drie dagen dat vond ik meteen heel leuk maar tygo en brent niet. dat was het dan voor vandaag.

• 12 Januari 2017 - 09:56

Oma Truus.:

Wat vliegt de week voorbij!
    En wat hebben jullie al veel meegemaakt!
    Met Tygo en Brent komt het vast goed!
    Die willen straks misschien wel niet meer naar Nederland??

• 12 Januari 2017 - 10:01

Nienke:

Yes yes! Over 11 weken zien we jullie weer!

• 13 Januari 2017 - 12:21

Bennie, De Broer Van Opa Leo:

Hallo Job,

Wat een spannende 1e week op Aruba. Alles nieuw, huis, school, meester, klasgenoten, auto, alleen nog dezelfde mama, papa en broertjes

• 13 Januari 2017 - 12:28

Oma Gerry:

Job, dat heb je mooi in het kort samengevat, die eerste week. Wel een heleboel geregel, maar daar hebben jullie nu profijt van. Hier is het nog wel hetzelfde. Poets springt steeds op de klinken om de deuren van de slaapkamers open te maken, maar daar heb ik nu elastieken om gedaan. Hij ligt nu vaak op zijn kussen op een tafeltje voor de verwarming. En overdag op het bankje of op de vensterbank in het zonnetje. en hij wil ook wel op het aanrecht, maar dat mag niet van mij.
    Vandaag de laatste dag van de eerste schoolweek en dan weekend. Ik hoop dat Tygo het steeds een beetje leuker vindt en dat jij en Brent het nog steeds heel leuk vinden. Jullie leren zo veel mensen kennen.