mijn eerste schooldag. - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu mijn eerste schooldag. - Reisverslag uit Wayaca, Aruba van Job Spiekker - WaarBenJij.nu

mijn eerste schooldag.

Door: job

Blijf op de hoogte en volg Job

09 Januari 2017 | Aruba, Wayaca

we moesten heel vroeg opstaan al om 6:15. daarna kleden we ons aan en aten we ons brood op toen stapte we in de auto. en toen reden we naar de school toe. dat was ongeveer een kwartiertje rijden. Toen waren we op onze school toen moesten we verzamelen bij de vlaggenmast om het volkslied te zingen. toen liepen we poco poco naar onze klassen in onze nieuwe uniformen de meester ging eerst de klas in. ik zat tegenover een blinde jongen, Ivo maar toen gingen we verplaatsen maar ik bleef bij Ivo in de buurt. toen gingen we spelling doen. dat was heel erg leuk. toen om tien uur gingen we eten ik had een appel en een stuk ontbijtkoek mee toen na het eten hadden we pauze. iedereen rende naar buiten we deden een heel leuk spel eerst moesten de meisjes de jongens tikken en daarna andersom. toen was de pauze voorbij iedereen rende weer naar binnen ook ik rende naar binnen. over en paar uur was de school afgelopen. iedereen rende weer naar buiten maar de meester riep mij terug hij vroeg of ik zijn traktatie wou dat wou ik natuurlijk wel het was een hele lekkere donut met heel zoete room erin en rood met witte hagel erop toen liep ik ook naar buiten met de lekkere donut in mijn handen toen zag ik papa en mama ik liep naar ze toe en zij de eerste schooldag was leuk toen mochten we nog een boli dat een heel lekker waterijsje waarvan je het plastic ervan af moest bijten. toen reden we naar het strand en toen naar huis en Ohja ik was vergeten te zeggen dat ik huiswerk had. inmiddels waren we tuis en ging ik aan mijn huiswerk. dat was het dan voor vandaag aio.

  • 10 Januari 2017 - 09:49

    Oma Gerry:

    Dat was een mooie eerste dag, maar wat is pocp poco? is dat twee aan twee? en moet het huiswerk al meteen de volgende dag weer klaar? wil je ook een keer vertellen hoe Tygo en Brent het vinden op school ? Heel veel plezier met de volgende dagen. En wat heerlijk om na school met een ijsje naar het strand te gaan.

  • 10 Januari 2017 - 12:32

    Jolien:

    Wat een leuk verhaal weer.
    Fijn dat je het leuk vond op je eerste schooldag.
    Groetjes Jolien

  • 10 Januari 2017 - 13:16

    Nienke:

    Hoi!
    dat klinkt heel leuk allemaal Job! En krijg je nou iedere dag zo'n lekkere traktatie van de meester?
    en zie ik het goed? Ken je al een woordje papiament? AIO
    Tot je volgende verhaal!

  • 10 Januari 2017 - 20:45

    Oma Truus.:


    Hallo Job,

    Wat fijn dat je het al leuk vindt op school.
    Volgens mij heb je een hele leuke meester.
    Zijn er in de school ook muggen???
    Ik ben benieuwd naar je volgende mooie verhaal.

    Heel veel liefs, en de groetjes aan iedereen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

ik ga lekker 3 maandjes zonnen op Aruba

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 6969

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 April 2017

3 maand Aruba

Landen bezocht: